"אם אתה מספק שירות, קודם קונים אותך, לא את המוצר שלך" זו הסיסמה החוזרת של כל מדריך מכירות בעולם. מה הדרך הטובה ביותר לגרום לאנשים לקנות אתכם אם לא לגרום להם לסמוך עליכם?
כיצד אתם יכולים לשדר אמינות? פשוט מאוד.
כנות זה שם המשחק. אל תנסו להציג את המוצר או השירות שלכם כמושלם וללא פגמים. אם יש מקום בטקסט או במודעה, רשמו גם מה אינכם יכולים לעשות.
במהלך העסקים של בני, הוא בנה לעצמו אתר אינטרנט והיה צריך לקדם אותו. הוא פנה ל2 אנשים שעסקו בקידום אתרים. האחד אמר לו "תשמע, אני יביא לך המון מבקרים לאתר, גם קניות מהאתר שלך, אין סיכוי שאני לא אצליח. אם אתה עובד איתי ההצלחה שלך בטוחה." השני אמר לו "תראה, לפני הכל אני אצטרך לבדוק כמה תחרות יש בתחום שלך באינטרנט, כמו כן, אני אדאג להביא לך מבקרים לאתר. שזה בעצם מה שאתה משלם לי עליו, אבל אני לא יכול להבטיח לך שהם יקנו ממך. אני אהיה כן איתך" בני לא חשב הרבה, הוא חשב שהבחור השני בהחלט הרבה יותר מקצועי, לא יבטיח הבטחות שלא יכול לקיים ולא מנסה "למכור לו בולשיט".
מכירים את המשפט "זה טוב מכדי להיות אמיתי"? ובכם, לא חסר מודעות וטקסטים שפשוט לא אמיתיים. עליכם לגרום לאנשים להאמין שהמוצר שלכן אמיתי ובאמת עושה את מה שאתם טוענים. ע"י כנות מהסוג שהציג מקדם האתרים השני, תגרמו לקורא המודעה או הטקסט שלכם להאמין בכן הרבה יותר משהוא מאמין באחרים.
כיצד אתם יכולים לשדר אמינות? פשוט מאוד.
כנות זה שם המשחק. אל תנסו להציג את המוצר או השירות שלכם כמושלם וללא פגמים. אם יש מקום בטקסט או במודעה, רשמו גם מה אינכם יכולים לעשות.
במהלך העסקים של בני, הוא בנה לעצמו אתר אינטרנט והיה צריך לקדם אותו. הוא פנה ל2 אנשים שעסקו בקידום אתרים. האחד אמר לו "תשמע, אני יביא לך המון מבקרים לאתר, גם קניות מהאתר שלך, אין סיכוי שאני לא אצליח. אם אתה עובד איתי ההצלחה שלך בטוחה." השני אמר לו "תראה, לפני הכל אני אצטרך לבדוק כמה תחרות יש בתחום שלך באינטרנט, כמו כן, אני אדאג להביא לך מבקרים לאתר. שזה בעצם מה שאתה משלם לי עליו, אבל אני לא יכול להבטיח לך שהם יקנו ממך. אני אהיה כן איתך" בני לא חשב הרבה, הוא חשב שהבחור השני בהחלט הרבה יותר מקצועי, לא יבטיח הבטחות שלא יכול לקיים ולא מנסה "למכור לו בולשיט".
מכירים את המשפט "זה טוב מכדי להיות אמיתי"? ובכם, לא חסר מודעות וטקסטים שפשוט לא אמיתיים. עליכם לגרום לאנשים להאמין שהמוצר שלכן אמיתי ובאמת עושה את מה שאתם טוענים. ע"י כנות מהסוג שהציג מקדם האתרים השני, תגרמו לקורא המודעה או הטקסט שלכם להאמין בכן הרבה יותר משהוא מאמין באחרים.
יעקב אמרז הוא קופירייטר המתמחה בכתיבת שיווקית, קופירייטינג, תוכן והגדלת אחוזי הקניות והפניות באתרי אינטרנט ישראליים.
www.zmiha.com
www.zmiha.com